Miami, Disney World & Key West

Hey iedereen

 

Ondertussen ben ik al weer een tijdje terug uit Miami, wat vliegt de tijd.

Maar eerst even terug naar de week van 7 april, want daar was ik de laatste keer gestopt met schrijven.

Op dinsdag 8 april was ik exact 1 jaar in New York! Het voelt helemaal niet zo lang! Om dat te vieren zijn mijn host mama, de jongens en ik woensdagavond bij Bartaco gaan eten. Lekkere taco’s, een margarita, guacamole, … Heel gezellig!

Donderdag was mijn host mama jarig, dus toen is zij lekker gaan vieren met haar vriendinnen terwijl ik bij de jongens bleef.

Vrijdag was het al tijd voor vakantie. Ik ben de familie ‘s ochtends naar de luchthaven gaan brengen (zij gingen weekje skiën) en toen was ik vrij.

Ik ben naar de stad gegaan om met Hannah te gaan lunchen, zo kon ik haar toch nog even zien voor ze terug naar Londen zou gaan. We zijn lekker bij ‘Le Pain Quotidien’ gaan eten en toen was het al weer tijd om afscheid te nemen…

Zaterdag ben ik een dagje in de stad gaan doorbrengen. ‘s Avonds was het Melody’s (een Amerikaanse vriendin van mij) verjaardagsetentje. Het was een leuke avond, fijn gezelschap, lekker eten, …

Melody's birthday dinner

Melody’s birthday dinner

De volgende dag was het dan eindelijk tijd om naar Miami te vertrekken. Na ongeveer 3,5 uur vliegen was ik in een heerlijk warm klimaat! Ik voelde het meteen toen ik de luchthaven uitstapte, dit is zalig!

Na het inchecken en uitpakken lekker op een terrasje iets gaan eten en dan bed in. De volgende dag ben ik na het ontbijt gaan wandelen op het strand, wat was het al warm om 9 uur ‘s ochtends! Toen werd ik opgepikt om een stads tour van Miami te doen. Ik verbleef aan het strand (South Beach) en wilde ook graag een idee hebben hoe de rest van de stad er uit ziet.

Miami South Beach

Miami South Beach

Miami

Miami

In de namiddag ben ik naar de Everglades geweest. De Everglades is het derde grootste nationale park in de USA en zit vol met alligators en krokodillen. Je zit in een airboat om de Everglades te bezoeken en vaart door de ‘grassen’ van de Everglades terwijl je alligators probeert te spotten. Een hele leuke ervaring!

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Airboat Everglades

De volgende dag was er eentje van relaxen, niks doen en lekker in de zon bij het zwembad liggen!

Miami South Beach

Miami South Beach

Woensdag was het heel vroeg opstaan, want dan zouden we naar Disney World in Orlando gaan. Is wel een paar uur rijden, maar wilde zo graag gaan… En ik heb er heel erg van genoten, had niet genoeg tijd om alles te zien, maar ik ben zeker dat ik er nog wel eens zal geraken.

Disney World Orlando

Disney World Orlando

Disney World Orlando

Disney World Orlando

Ook donderdag was het vroeg opstaan, want dan zouden we naar Key West gaan. Key west is een van de Florida Keys en is het eilandje dat het meest zuidelijk ligt. Dit is ook het meest Zuidelijke punt van de USA en ligt maar 90 mijl (145 kilometer) van Cuba. Er hangt dan ook een heerlijke Zuiderse sfeer en het is er prachtig! In de namiddag zijn we op een boot gegaan om te gaan snorkelen, wat had ik dat gemist! Ik heb dan ook enorm genoten van de dag in Key West.

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

De laatste dag in Miami heb ik doorgebracht aan het zwembad van het Loews Miami Beach hotel. Mijn lieve vriendin Carlien had dit via haar man geregeld en Madeleine (die samen met mij in Miami was) en ik hebben zo erg genoten van die dag!

Voor wie naar Miami gaat, dit hotel is een echte aanrader!

Last day @ Loews Miami Beach Hotel

Last day @ Loews Miami Beach Hotel

Miami South Beach

Miami South Beach

Miami South Beach

Miami South Beach

En toen zat de vakantie er jammer genoeg op. Zaterdag om 6u25 in de ochtend zat ik al weer op het vliegtuig richting New York. Ik heb heel erg genoten en wil zeker nog eens terug gaan!

Ondertussen ben ik natuurlijk al weer een dag of tien terug van Miami, maar over wat ik in tussentijd heb gedaan schrijf ik later deze week wel weer…

 

Kusjes

 

Laura

 

————————-

Hi everybody

 

By now it’s been over a week since I came back from Miami, time flies!

But first, let’s go back to the week of April 7th where I ended my blog the last time.

Tuesday April 8th I was exactly one year in New York! It doesn’t feel that long at all! To celebrate my host mum, the boys and me went for dinner at Bartaco. Good taco’s, a maragarita, guacamole, … So much fun!

Thursday was my host mum’s birthday so she went out to celebrate with her friends while I stayed with the boys.

The next day my vacation started. I dropped off my host family at the airport (they went skiing for a week) and then I was off.

I went to the city to have lunch with Hannah, that way I was able to see her before she went back to London. We went for a nice lunch at ‘Le Pain Quotidien’ and then it was time to say goodbye again…

Saturday I spent the day in the city again. In the evening I had a dinner for Melody’s (an American friend of mine) birthday. It was a great evening, good company, good food, …

Melody's birthday dinner

Melody’s birthday dinner

The next day it was finally time to fly to Miami. After a flight of about 3,5 hours I was in a nice hot climate! I immediately felt it when I left the airport, this temperature feels so good!

After checking in and unpacking I went for dinner at a terrace and then it was bedtime. The next day after breakfast I took an hour long walk on the beach, it was only 9am, but already so hot! At 10am I was going to take a Miami city tour. I wanted to see more then only South Beach, so I booked this tour.

Miami

Miami

Miami South Beach

Miami South Beach

In the afternoon I went to the everglades. The Everglades is the third biggest national park in the USA and is filled with alligators and crocodiles. You sit in an airboat to visit the Everglades and try to spot alligators. A really nice experience!

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

Everglades

The next day I just relaxed, did nothing and laid down by the pool!

Miami South Beach

Miami South Beach

Wednesday we had to get up really early because we were going to Disney World in Orlando. It’s a couple hours driving, but I really wanted to go… And I really enjoyed it! We didn’t have enough time to see it all, but I’m sure I’ll be able to go back another time.

Disney World Orlando

Disney World Orlando

Disney World Orlando

Disney World Orlando

On Thursday we also had to get up early, because then we would go to Key West. Key West is one of the Florida Keys and is the island that’s the most South. This is also the most Southern point in the USA and is only 90 miles from Cuba. There’s a nice Southern atmosphere and it’s just gorgeous! In the afternoon we went on a boat and did some snorkeling, I had missed snorkeling so much! I really enjoyed our day in Key West.

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

Key West

The last day in Miami I spent at the pool of the Loews Miami Beach hotel. My dear friend Carlien and her husband arranged this for me and Madeleine (who was in Miami with me) and me loved our day there!

If you’re going to Miami, I would really recommend this hotel!

Last day @ Loews Miami Beach Hotel

Last day @ Loews Miami Beach Hotel

Miami South Beach

Miami South Beach

Miami South Beach

Miami South Beach

And then sadly my vacation was over. Saturday at 6:25am I was already on the plane back to New York. I really loved Florida and certainly want to go again.

Meanwhile it’s been a day or 10 since I came back, but I’ll write more about what I did since I came back later this week…

 

Kisses

 

Laura

 

2 thoughts on “Miami, Disney World & Key West

  1. hey Laura, k was laatst nog aan t denken hoe lang je nu al in de VS bent. t zal toch een jaar zijn om niet te vergeten. t lijkt wel altijd vakantie ook al ben je aan t werk, niet? En voor mij is t einde van dit jaar gedaan op BNP, ze hebben me een voorstel gedaan om vervroegd uit te stappen. En dat heb ik gretig aangenomen, al is t merkelijk inleveren, maar dat nemen we er maar bij. Ik vind je verslagen altijd heel kleurrijk en levendig. Ooit zou ik wel eens de VS willen bezoeken. Wat denk je dat ik dan zeker zou moeten gezien hebben? groetjes en tot …

    Johan

    Guinness

  2. Lieve Laura,

    Jaja een jaartje N.Y. het gaat vlug en ook voor ons .
    Je vakantie zit er ook al op volgens de foto’s een mooie uitstap.
    Geniet er maar allemaal van dan hebt je later mooie herinneringen om over te vertellen.
    Dikke knuffel en xxx we missen je en zien je graag.

    Oma en Peter.

Leave a Reply

